Tråk!

I fredags var vi ute på citybowl med Naimi och Fredde =) jäkligt trevligt..
Och igår var Naimi och Fredde här, käkade chips och glodde film =)

har just plockat iordning lite..
Jesper ligger i soffan och slöar, för annat än slö kan man ju inte bli i denna sjuka värme!
och Meja ligger med massa värmeutslag :( Stackars barn.

Idag fyller min gubbe hela 25 år =), han är dock hos sin mor och jobbar.. haha stackarn.
Får se vad jag ska hitta på för mys till honom när han kommer hem.

Imorgon blir även vår pojk 2 år!, två år sedan jag låg där och födde min bebis!
Nej, hemska tanke! ;D

Nu ska jag ta mig en svalkande dusch.. Barnen har fått varsitt svalkande bad dem också ;D

Klockan: 12:52
Humör: Bra! =)
Kläder: slapp
Hår: ruffs
Smink: inget än
Undran: vad ska jag hitta på till min man?
Innan: Diskade.
Nu: Duscha
Gillar: att barnen är lugna förtillfället ;D
Gillar inte: undran över mina blodprover.
Borde: Sätta fart på fläsket ;D
Låt: Manian - ravers in the UK



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: