Äckliga hals!

Natten har återigen varit HEMSK! Har svettats och frusit, knappt kunnat röra mig.. Inte kunnat svälja.
Så idag blev det Vårdcentralen, de behövde inte ens ta ett halsprov utan såg direkt att det var halsfluss.
Hela halsen är vit, inte bara prickar utan hela skiten är vit. Lagom roligt.

Idag ska jag väl slappa ytterligare, även om jag egentligen skulle behöva plugga!
Får nog försöka klämma in lite plugg idag, annars är det en plugghelg som gäller!

Jesper skulle följa med sin mormor och moster till ridningen idag och kolla på hästar. Haha!

Alex ville ut och äta middag.
Ja, vi får se vad som sker.

Jag har nog världens tråkigaste blogg! haha
1 kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Ja du, jag vet. Hela stan snackade väl om mina tuttar då när jag gjorde dem! Haha, kul man kan roa folk iaf ;)



Men aj, har du inte jätteont fortfarande då?! Vi kanske ska vänta med fikan tills du har kurerat dig ordentligt?? :P



Kramar

2010-11-04 @ 10:57:51
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: