Dagen!

Idag har vi haft Ebba och hennes brorsson Jesper här :) Mycket trevligt.
Får se om Ebba kanske skulle dyka upp lite senare sen ;)

Blev att äta tacos idag igen! Jisses! Men av all skräpmat känns tacos helt klart nyttigast ;)
Har ju några få kilo kvar att bli av med, sen är jag nöjd!
Tycker ju som sagt inte det är snyggt att vara för smal! Ser för barnsligt ut när man ska räknas som en vuxen kvinna! Former ska det vara!

Vad som sker mer idag vet jag inte, förutom att jag måste plocka lite efter allt spring här idag!
Sen kanske jag ska ner och köpa nässpray om jag vill kunna andas inatt! haha.

Inom några timmar så sätts lösenet, så vill ni läsa, passa på att fråga.

Sen är det också två personer som vill ha mitt lösen, men er kan jag inte skriva till!
Gisela och Sandra. Vet inte riktigt hur jag ska göra där? :)
Sen när jag skickat lösenet hoppas jag ni raderar min kommentar så inte andra kan gå in och se :)
1 kommentarer
Postat av: Gisela

Skicka lösenordet till min mejl vettja :) [email protected]

2010-11-06 @ 21:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: