Första advent.

Ja, det hade jag glömt bort, jag har börjat glömma bort mycket nu på senaste! Förra veckan glömde jag helt bort mammas födelsedag. Inte bra inte!!
Här på morgonen har jag tagit ett bad, alltid lika skönt förutom att min kropp börjar torka bort. Har kliat upp stora sår på mitt ben! Lagom skönt, och när jag smörjer in benet svider det som bara fan!!

Hursom ;D
Idag ska jag och barnen upp till moster, vi ska fira alla som fyllt år den senaste tiden osv, kommer bli mysigt som tusan faktiskt :) Så ska väl börja göra iordning mig och barnen..

Färgade håret häromdagen också! Chokladbrunt, jo men det blev ju väldigt lyckat.. Blev orangehårig av någon konstig anledning? Aja ;D it sucks!

Vet faktiskt inte alls vad jag ska skriva om, alla andras bloggar är så mkt intressantare än min :D och sen tappar man stinget lite när det inte kommer in några kommentarer! MER KOMMENTARER ;)

Ha en fin söndag alla!!! <3 kram på er :)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: