Magont!

Jag har lyckats ta en dusch, vilket var en välbehövlig en ;) Skönt som tusan och nu känner jag mig så ren och fräsh som man möjligen kan när man har ett gigantiskt sår som ej får blötas.
Men jag lyckades plasta in mig ganska så ordentligt ;)

Nästa vecka tas stygnen, vilket kommer ta tid, är ungefär 100-130 stygn - och sen är det bara att invänta den vita färgen istället för den nyopererade röda!
Kommer gillas! Är så sjukt nöjd! Såååå mycket snyggare än innan!
Nu kommer det bli roligt att träna och ha sig tillskillnad mot innan! Så om 3 veckor börjar jag träna ordenligt :)

Vi har just ätit mat! Var gott, men har så sjukt ont i magen.
Febern håller sig borta med värktabletterna men mår dåligt överlag, ont i kroppen, halsen och så magen då!

Tänkte jag skulle lägga mig och glo lite film nu! Har en sur liten tös som vill bli kramad =)


Bjuder på bilder som är tagna för ett tag sedan ;D



2 kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Men hallå?! Va har jag missat? :O Vad har du opererat? :/ Inget farligt va?

Kramar

2010-11-02 @ 23:47:29
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Jaså har du?! Men det har du inte skrivit va? Det skulle jag nog aldrig kunnat missa, jag som tycker det är så spännande med operationer. ;) Haha! När gjorde du den? :P

O va hände med vår fika förresten? ;P



Kramar

2010-11-03 @ 11:15:26
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: