Kväll!

Vi var i stan med Pontus och Adde förut, och min lilla tös då =) Åt på Valencia, köpte två par byxor också(Y) yey!

Måste säga att min självkänsla har börjat komma tillbaka nu! Tycker faktiskt att min kropp har blivit riktigt snygg efter två barn.. visst, lite fett men jag ser så mycket kvinnligare ut med höfter och liknande! Ja, riktigt nöjd =)
Skönt att vara det när man varit missnöjd så länge ;D haha, tror fler än jag känner igen känslan!
Ser inte ut som ett barn längre om man säger så ;D och jag strävar inte efter att bli någon anorektiker, finns inget fulare än att vara för smal, sådär smal där magen går innanför höftbenen.. usch.. Ser inte kvinnligt ut någonstans.
Nej, en kvinna ska ha lite fett =) Det tycker jag!

HAHA, wierd?

Hursom, varit en trevlig dag! Jesper är hos sin mormor och hon ringde och fråga om han fick sova där, och självklart får han det.
Hon ringde lite senare och berättade att de skulle till MCD och äta, haha!

För vår del blir det film eller serie, helst serie!

Min lilla flicka har blivit så stor nu, skrattar och har sig hela tiden, så fruktansvärt söt <3 tiden går något så förskräckligt snabbt, hon föddes igår känns det som, men jaja ;D
Hon tycker det är tråkigt vid datorn nu och vill mysa med mamma sin! <3
1 kommentarer
Postat av: Naimi

Kvinnor ska ha former, fett muskler, på höfter osv men magen ska va platt, där tycker ja inte de ska finnas nåt fett =) sen e de som sagt snyggare me former, på övrig kropp..

skönt att du e nöjd iaf =D

2010-10-05 @ 11:08:33
URL: http://dorto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: