Ons!

Idag blev det upp tidigt för att åka till Gyn, pga mina upprepande urinvägsinfektioner och buksmärtor.
Inget farligt inte! Men jag hade ett för stort ägg som kunde utlösa smärta, sen så hade jag torra slemhinnor som gjorde att bakterier satte sig lättare, därav urinvägsinfektionen. Mest troligt pga P-spruta och förlossning.

Hade också en annan infektion men de vill inte ge mig mer antibiotika eftersom det snarare kommer göra att jag får ännu fler infektioner. Så om jag fick blod igen eller inte kunde kissa skulle jag in.
Annars skulle vi vänta i två månader för att se hur det gick. Har det inte blivit bättre blir det väl röntgen och någon grej som de kör upp i urinröret! (Y)

Vi får hoppas det blir bättre ;)

Vi har just städat lite och jag ska kolla runt lite på datorn och sedan plugga tänkte jag.
Efter det tänkte jag plugga ännu mera i ett bad och sedan glo lite desperate ;)

Trevlig onsdag!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: