skit!

Oh, tror jag dör.
Inatt har jag sovit i tre timmar. I badkaret.

Ja, har sån jävla feber att jag har frysit häcken av mig.
Jesper har 40 graders feber och spyr. Meja gråter.
Det är så fruktansvärt lätt att ta hand om barn när man har så ont i kroppen som jag har nu.
jäkla skiiiit.
Får se om mamma skulle komma snart och hjälpa mig lite! Hade varit skönt :(
Barn som är sjuka är antingen jättetysta och slöa eller helt hysteriska. Det pendlar lite för Jesper.
Själv har jag världens huvudvärk. Halsen är igensvälld och kroppen är så fruktansvärt mörbultad.

Återigen, fan vilken roligt 20års dag jag kommer ha imorgon ;)
Idag har jag tvättstuga. Kan säga att jag VERKLIGEN hoppas att mamma hjälper med mig den.
Jesper har spytt ner alla sängkläder mer eller mindre. Inte så fräscht!

Det enda jag vill göra är att sooooooova :'(
Känn min frustation!

Äsch. HAr blivit mycket liggande och snart börjar jag på säsong två av desperate. Faktiskt helt okej serie.
Nej, orkar inte sitta här mer.
Tänkte bara att ni skulle få lite intressant läsning! haha


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: