Lördag.

Igår var det en lugn dag, eller ja ;D Fixade med massa ärenden, var hos moster och sedan var det lugnt och skönt hela kvällen.
Jesper somnade redan vid halv åtta igårkväll, likadant dagen innan ;D

Han tar dock sin middagslur nu så jag misstänker att sänggåendet ikväll blir något senare.
Idag är det städ på min lista, samt tvätt.
Tråkigt men fyfan vad skönt och få det gjort.

Passar alldeles utmärkt en Lördag tycker jag ;D Så efter man är klar kan man ta sig ett skönt bad, se på film eller i mitt fall Criminal Minds. Har några avsnitt kvar på säsong fyra.

Men tänkte ta mig lite spa-tid ikväller också, raka ben, plocka & färga bryn och fransar, ansiktsmask osv.
För imorgon bitti beger vi oss mot örebro :)
Ska bli riktigt skoj, jag älskar att bada och jag älskar Gustavsviks fors ;) <3
Så det kan man väl säga passar alldeles utmärkt en Söndag! :)

Nej, ska glo runt lite och sedan påbörja dagens arbete!

Kram
1 kommentarer
Postat av: Sofia, mamma till Lilly

Gör du ingenting annat än att städa tvätta och bada :P? Haha

2010-09-11 @ 21:34:37
URL: http://sofiasvardvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: