Norrköping! :P

Hade tråkigt imorse och kom på att vi kunde åka till Norrköping, så det gjorde vi ;)

Blev tre byxor och 5 tröjor för min del + plus en bh med tillhörande trosor.. Sen lite till Meja, men hittade absolut ingenting till Jesper.
Blev också en videokamera och en hemtelefon, ja, det har gått åt pengar.
Köpte även present till lillebror som fyller 15 imorgon...

Kom till mor min vid sju, ringde 1177 eftersom jag återigen fick den jättejobbiga brännande känslan i magen och kunde såklart inte kissa.. HALLÅ?, var en vecka sedan jag avslutade min behandling.

Jaja, så nu har jag jätteont igen :( De tog urinprov som återigen visade urinvägsinfektion, samt ett halsprov som var halsvirus.. JIPPII!!! men jag känner mig inte ett dugg sjuker ;) har bara ont överallt. HAHA..

Har just tagit medicin iallafall, hoppas jag får sova denna natten och jag hoppas verkligen jag slipper allt blod denna gång..

Trevlig dag, förutom slutet då ;)
Missade dock idol, men de får jag se imorgon.

Vad som sker nu vettefan? Prova allt jag köpte kanske :)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: