Örebro!

Här hemma har vi just slagit upp ögonen. Eller ja, iallafall jag :)
Som jag skrev igår så trodde jag Jesper skulle somna väldigt sent men blev vid halv tio-tio!
Jag dock somnade inte först vid tre.

Fastnade i PrisonBreak som jag börjat titta på igen, Undrar varför man slutade titta på det?
Är det ingen som tittar på det längre?

Vet iaf att säsong 1&2 är väldigt bra.. Får väl se mer ;)

Nu ska vi börja packa och fixa barn osv.
Sedan blir det badhus! =) Ska ha min nya bikini också :D och kanske mitt mag-smycke som jag gjorde igår, som var döhot :)

Ha en bra Söndag!
1 kommentarer
Postat av: Anonym

Prison Break går ju inte längre....... det märks att du inte följde den serien :) Men den är bra...Dock hade dom vett att lägga ner serien innan den blev för tråkig ;D

2010-09-18 @ 20:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: