Usch!

Har just nu, i denna stund, världens äckligaste hem!
Har tänkt att städa hela dagen men bara inte haft orken, utan det får bli imorgon samtidigt som tvättstugan!
Ska också hämta Pro-Aquan imorgon så då blir det ju riktig städning ;)

Samt köpa en ny vaxduk+tvättkorg, som båda har gått sönder.

Älsklingen min har kommit hem och är nere på affären med Jesper, Meja sover och jag har plockat lite men satte mig här nu.
Blir förmodligen tv-spel ikväll, men något som är säkert är att det blir en massa CriminalMinds, fått hem hela säsong 4 :) <3, Me like!

Kan förövrigt tillägga att min skinka gör ap-ont, (efter sprutan då såklart ;), tro inget annat)

Nej, nu beger jag mig igen. :)
Kram på er.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: