-

Har fortf förskräckligt ont i nacken. Snacka om att man blir förlamad^^ Skulle just ta hand om tvätten, men det gjorde för ont.
En annan rolig sak är att dammsugaren just pajade. Alltså, vad är det för skiiit?? Bara haft den i några månader. Blir så less..

Jajust, antar att den som snackar så mycket skit om mig och sprider bilder på mig läser min blogg. Så det vore väldigt trevligt om du hörde av dig. Jag menar, har du stake nog att skicka bilder och snacka skit borde du ju även ha stake nog att erkänna vem du är?
Detta med bilden har jag tänkt på om jag ska polisanmäla - Det är ju faktiskt olagligt att göra sådant.
Så då kommer jag ju få reda på vem du är som håller på i vilket fall. Så betydligt bättre att säga till mig nu.

Läser någras bloggar som fått utstå skit från anonyma jämt.. Det är såå läskigt! tanken på att det förmodligen sitter en tjugo-åring bakom en skärm och beter sig gör mig livrädd faktiskt.
En annan sak som gör mig livrädd är faktiskt - HELT ÄRLIGT, att någon på riktigt gör sig mödan att fixa en ny msn, ADDA massa folk och skicka bilder, samt skriva "Ronjas Ross mage" Seriööööööst? Det är ju sä förbaskat läskigt och sjukt att därför vill jag polisanmäla!

DU/NI som har något emot mig, shit, PRATA med mig istället... Det vore såååååååå trevligt.

Idag ska jag unna mig en popcorn-påse och titta på ett avsnitt av Desperate! Den kan nog göra mig på lite bättre humör :)

Humöret är ju inte på topp när man får ta skit från anonyma, samt ha två skrikande barn som gör mig döv och aldrig blir nöjda! Fyfan för livet ibland!!!!!

Även om ni inte är många, så finns det ju några läsare på min blogg :) Kan ni inte börja skriva lite kommentarer? Vore så mycket trevligare att blogga då! ;>
1 kommentarer
Postat av: Gisela

Hej Ronja! Vad trist dehär med bilden. Jävla tråkigt att det finns idioter, man kan inte lita på någon! Hoppas att allt är bra med dig och barnen. Kryper Meja?

2011-01-11 @ 21:15:56
URL: http://mammatillnike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: