Dag 1 - presentera mig själv.

Behövs det? ;D

Mitt namn är Ronja och jag är tjugo år. Flyttade till Motala när jag var sju, innan dess har jag bott i Jämtland, östersund. Tycker det är förskräckligt tråkigt att vi flyttade faktiskt, då de finns så underbara människor där <3
Har också tre systrar där uppe :)
Jag gick omvårdnad på Platengymnasiet men hoppade av då jag blev gravid med min son, Jesper, som föddes den 12:e Juli -08. Han vände verkligen heeeela mitt liv.

Den 25:e Maj -10 fick jag världens finaste lilla dotter vid namn Meja.
Och idag studerar jag på distans! :)
1 kommentarer
Postat av: emman.

jag tycker oxå att det är SKITtråkigt att ni flyttade! !! :( <3<3

2011-01-18 @ 17:09:51
URL: http://emmma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: