Fix!

Har varit och fixat med saker och ting idag ;D även fixat min nya dammsugare så nu ska det bli roligt att städa igen ;D HATAR verkligen att städa när man ändå inte kan göra allt.

Kom just in efter att ha varit på affären ;D

Somsagt, L eller Z har skickat min bild till någon som sedan har skickat den vidare. Båda nekar, såklart.
Jag bryr mig inte alls om ni har skickat till en kompis för att visa att jag har gjort en bukplastik. Men då vill jag också VETA det, eftersom det i sin tur då måste ha lett till att den personen har skickat den vidare till någon som håller på.

Som sagt, Någon av er har gjort det, för jag vet att jag inte har skickat till någon annan. Så BÄTTRE att vara ärlig nu!! Jag kommer inte bli sur men sanningen ska fram.
Har jag inte fått en kommentar senast imorgon om detta så kommer jag Polisanmäla händelsen - Återigen så är det olagligt! - Vilket då gör det bättre att vi löser det på egen hand. Men det är ju såklart upp till dig.
Det känns iallafall riktigt förnedrande att någon tar sig friheten att skicka runt bilder på mig.

Sen skitsnacket som far runt. Kan iaf säga så mycket som så att du vet inte alls vad du snackar om. Snack har ju en tendens till att förvrängas!

Tragiskt, faktiskt - på riktigt.

Har skrivit det förut och jag skriver det igen - Fan så mycket roligare om alla bara kunde hålla sams. Man behöver absolut inte tycka om alla, men inte heller medvetet försöka göra illa personen man inte tycker om. Ni ska ju förfan vara vuxna.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: