Söndag!

Idag ska jag rösta, yes!!! Blir dock lite senare, men har iaf tagit en dusch! :)

Tänkte också att jag skulle ladda kameran, sker ju inte ofta. Tråkigt.
Har också planer på att göra om bloggen, men det kommer ju inte ske, det vet jag ju ;D haha.

Vad som sker mer idag vet jag inte.
Längtar tills imorgon för då kommer det pengar :)
Måste köpa Jackor, kan ju knappt vara ute utan att frysa ihjäl. Hemskt, utomlands nästa?



Anonym
om Örebro!:
Prison Break går ju inte längre....... det märks att du inte följde den serien :) Men den är bra...Dock hade dom vett att lägga ner serien innan den blev för tråkig ;D

Sv; hahah, ja, jag är nog lite efter ;D Kan tänka mig att den la ner.. Däremot funkar det att glo på i sovrummet och somna till ;D
Måste du vara anonym? :)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: